AXA Sigorta, 2011 yılında dünyanın önemli ekonomi dergilerinden World Finance tarafından da 2. kez
“Türkiye’nin En İyi Sigorta Şirketi”
ödülüne layık görülmüştür.Türkiye’nin en saygın iş ve ekonomi dergilerinden olan Capital’in yaptığı araştırmada bu yıl da
üst üste 4.kez
“Türkiye’nin En Beğenilen Sigorta Şirketi” ödülünü kazanmış oldu.
Tüm Türkiye'ye ulaşan yaygın servis ağı
Ülke çapına yayılmış 1.200'ün üzerinde anlaşmalı servis ve
tamirhaneler ile yaygın servis hizmeti verilmektedir.
Yüksek Müşteri Memnuniyeti
Türkiye Kalite Derneği'nin (KALDER) yapmış olduğu Türkiye Müşteri
Memnuniyeti Endeksi (TMME) anketi sonuçlarına göre göre AXA SİGORTA
3 yıl üst üste sektöründe ilk sırada yer almıştır.
Yüksek Acente Memnuniyeti
2010 Acente Memnuniyeti anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA
acentelerinin genel memnuniyeti % 95 olarak gerçekleşmiştir.
Türkiye'nin her yerinde gerçek "tek fiyat" uygulaması
AXA SİGORTA bireysel sigorta ürünleri Türkiye'deki tüm dağıtım
kanallarından aynı fiyatla satılmaktadır. Acenteden acenteye değişen
farklı fiyat uygulaması yoktur. Bu yapı sigorta müşterilerinin AXA
SİGORTA'ya duyduğu güveni haklı çıkaran, sektörde fark yaratan
uygulamalardan biridir.
Hasarda 7/24 saat servis hizmeti
Yılda 365 gün, günde 24 saat hasar anında kesintisiz ulaşılabilen
444 1 999 no'lu "Acil Yardım, Hasar ve Destek Hattı" ile müşterilere
ihtiyaç duydukları her anda, çok hızlı hizmet verilmektedir.
Euromoney 2009
Dünya'nın saygın finans dergilerinden EUROMONEY, 2009 senesinde AXA
SİGORTA'yı 4 dalda ödüllendirmiştir.
Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi
Türkiye'nin En Yaratıcı Sigorta Şirketi
Türkiye'nin En İyi Fiyatlama Yapan Sigorta Şirketi
Türkiye'nin Hasarı En İyi Çözümleyen Sigorta Şirketi
Euromoney 2010
2010 yılında ise AXA SİGORTA 2 dalda ödül almıştır.
Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi
Orta ve Doğu Avrupa’nın En İyi Sigorta Şirketi
Aynı çatı altında hem elementer hem de hayat ürünleri sunulması
AXA SİGORTA ve AXA HAYAT ve EMEKLİLİK ürünlerinin tek bir çatı
altında satılabilmesi ayrıcalığı, müşterilerimizin birden fazla
sigorta ihtiyaçlarında hayatlarını kolaylaştırmaktadır.
AXA SİGORTA acentesine Sağlık & Hayat poliçe basımı yetkisi
AXA SİGORTA acenteleri sisteme on-line bağlanarak Ferdi Sağlık ve
Hayat sigorta poliçelerini basabilecekler. Bu uygulama ile acenteler
ek bir demoya ihtiyaç duymaksınız sistem üzerinden teklif
verebilecekler, vermiş oldukları teklifleri aynı gün içerisinde
poliçeleştirebileceklerdir.
Müşteri ihtiyaçlarının doğru belirlenmesi
AXA SİGORTA bireysel müşterilerin gerçek ihtiyaçlarına uygun ve
"Bireysel Paket Ürünler" geliştirmektedir. AXA SİGORTA kurumsal
müşteriler için risk yönetimi yaparak kurumsal müşteri ihtiyaçlarına
özel poliçeler oluşturmaktadır.